Budynek ważny jak program

Zawód z przyszłością projektowanie gier komputerowych w WSNHiD w Poznaiu sprawdź ofertę na Studia w Poznaniu

Nie wszystkie polskie uczelnie stawiają na modernizację budynków i powstawanie nowych placówek zaprojektowanych zgodnie z najnowszymi trendami. Tymczasem konstrukcja budynku, a więc przestrzeń, po której poruszają się studenci ma równie duże znaczenie, jak sam program nauczania. O dowody nietrudno.

Wysoka jakość nauczania nie zależy jedynie od wyboru zagadnień, których student powinien się nauczyć. Co najmniej tak samo istotna jest forma, w jakiej ważne treści trafiają do osoby uczącej się oraz dostępność informacji.

Jeśli cenna wiedza będzie przekazywana jedynie podczas wykładu, wielu studentów może stracić szansę poznania niektórych zagadnień. Wystarczy choroba lub awaria komunikacji miejskiej, by student nie pojawił się na zajęciach, a utrudniony dostęp do notatek sprawi, że nadrobienie braków będzie kłopotliwe.

Nie warto również ograniczać procesu zdobywania wiedzy do informacji przekazywanych przez wykładowców przypisanych do danej grupy. Różni prowadzący dysponują inną wiedzą i zdarza się równoległe grupy otrzymują wyjaśnienia ważnych zagadnień w nieco odmiennej formie.

Aby studenci zyskali jak najszerszą wiedzę, warto tworzyć rozwiązania, które sprzyjają wymianie informacji pomiędzy uczącymi się. Budynek uczelni pełni w tych wszystkich kwestiach kluczową rolę.

Nowoczesny budynek uniwersytetu może zapewnić studentom takie rozwiązania, jak stały dostęp do Internetu, sala komputerowa, bufet i miejsce spotkań, a także przestrzeń do nauki indywidualnej.

Dzięki tym elementom wymiana informacji, nadrabianie braków czy utrwalanie wiedzy są zdecydowanie łatwiejsze. Co więcej, student może chłonąć wiedzę nie tylko podczas wykładu, ale również przebywając poza salą wykładową.

Poszukiwania twórczej fotografi w WSNHiD w Poznaniu Praktyczna grafika projektowa jako kierunek studiów w WSNHiD

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *